Twilight saga: New moon Recenze

30. srpna 2012 v 18:10 | Swallow |  Názorovník
6. prosince 2009
Twilight saga: New moon Recenze
New moon se mi celkově vlastně líbil o moc víc než Stmívání. Ve Stmívání mi chyběl celkový dojem po dokoukání film, kde hlavní věc, která mě dojala bylo pouze to, když Bella umírala a Edward nevěděl, jestli jí zachránit nebo ne. V new moon pro mě bylo mnohem víc citových scén. Nejspíš kvůli tomu, že jsem nemusela pouze koukat na film, ale z knížky jsem věděla, jak by se měli cítít a jak Edward trpí, když opouští Bellu. Možná proto na mě působil mnohem víc. Navíc tam byli skvélé akční scény s vlkodlaky. Ten kdo nečetl knížku a pouze šel na tento druhý díl, no tak ten musí být přímo nadšený vlkodlaky. Krásní obrovští vlci, kteří i ve skutečné lidské podobě nejsou k zahození. Jacob se zmítá mezi svojí zamilovaností do Belly a ona ho poté, co se vrátí k Edwardovi docela odpálkuje větou "On je ten pravý. Vždycky to byl on." No a chudák Jacob se dostává do vlčí deprese. Edward je možná docela statečný, že Bellu dokáže opustit. Bella trpí po jeho odchodu nočními můrami a teoreticky ztratí všechen život. Až nakonec Jacob jí dá trochu naděje na štěstí. Ale to hlavní o co Belle jde je o nebezpečí. Protože jenom tak uvidí Edwarda. No Bella byla chvílemi možná trošku naivní a depresivní, ale jinak se mi zdá její výkon docela dobrý. Jenom škoda že Edward si tam zahrál pouze na začátku a na konci. Jacobovo vymakané tělo ohromilo skoro každého a potom ten kontrast mezi ním a Edwardem byl docela výrazný. Ale Edward byl přece zničený z opuštění Belly, takže mu nebude nic vyčítat, vždyt je to přeci ten dokonalý upíří Edward. Docela půvabné scény s tím, kdy se Bella uvádí do nebezpečí jenom pro to, aby viděla Edwarda. A nakonec znovu nakonec šokující věta, tentokrát od Edwarda, ohledně jeho podmínky, aby Bellu přeměnil. Jediná vážně nepovedená scéna byla pro mě ta, kde Alice ukáže jak je Bella přeměněná a to jak spolu Edward a Bella běži zpomaleně po louce a oba zaří. TO už je trochu moc. Jinak se mi to vážně moc líbilo a dojatá jsem byla více než u Stmívání. Celkově je pro mě konečný pocit z toho filmu docela strhující, emicionálně samozřejmě. A obdivuju Victorii s jejími výraznými zrzavými vlasy, povedený scény ne?

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.